Novinky

Pravidla pro moderování diskuze (komentářů)

Úvod

Tento dokument definuje pravidla moderování diskuze (komentářů) pro všechny weby, sociální sítě, či jiné online platformy provozovaných společností ZOBEC Consulting a/nebo Michalem Zobcem.

Pravidla

1. Webová stránka, blog, sociální síť, či jiná online platforma (dále jen jako „Online platforma“) může být zaměřena na odborné téma a může vyžadovat příslušné znalosti. V případě, že je uvedeno, že daná Online platforma je vyhrazena pro odborné téma, není určena běžným uživatelům a jejich dotazům.
2. Veškeré příspěvky na Online platformě, které se netýkají výše uvedených témat, mohou správci smazat.
3. Diskutující se zavazují dodržovat pravidla slušného chování a očekávanou kvalitu příspěvků.
3.1. Pokud potřebujete pomoc, očekáváme, že uvedete následující informace do vašeho příspěvku:
3.1.1. s čím máte problém,
3.1.2. jak přesně se problém projevuje,
3.1.3. co vše jste zkoušel a nepomohlo to, případně pomohlo částečně,
3.2. Pokud je váš problém vyřešen:
3.2.1. upravíte existující příspěvek s dodatkem, že problém je vyřešen,
3.2.2. uvedete podrobnosti o řešení, které vám pomohlo vyřešit váš problém.
4. Vytváření více příspěvků, bez následné komunikace, je považováno za Spam.
5. Diskuse je vedena pouze v češtině, nebo slovenštině.
6. Prezentace vlastní práce nesmí obsahovat reklamu, nebo odkazy na firemní stránky.
7. Není dovoleno vkládat komerční inzerci, nebo reklamní materiály.
8. Žádosti bez vyplněných odpovědí na otázky při vstupu do Online platformy (registrace/přihlášení) budou automaticky ignorovány.

V případě porušení těchto pravidel, může být váš příspěvek moderován, skryt, či smazán. Na vaše porušení pravidel můžete být upozorněn veřejným komentářem, či soukromou zprávou.

V případě závažného porušení pravidel, můžete být bez upozornění vyloučen a zablokován.

Odesláním komentáře a/nebo příspěvku vyjadřujete souhlas s výše uvedenými pravidly.