TES3 Morrowind Czech: Máte potíže?

tes3-morrowind

Tento dokument popisuje produkt TES3 Morrowind Czech.

Verze produktu: 2017.01 (17.01.05.1) Technical Preview

Aktuální verzi tohoto dokumentu najdete na adrese http://zob.ec/morrczdoc.

zobec-consulting-red-full-96x96

ZOBEC Consulting
U Splavu 2864/11
690 02 Břeclav
Czech Republic
www.zobec.cz
[email protected]

Facebook | Twitter | LinkedIn

Copyright © 2005 – 2023 Michal ZOBEC, ZOBEC Consulting. Všechna práva jsou vyhrazena.

Tento dokument je poskytován „tak jak je“. Informace a názory vyjádřené v tomto dokumentu, včetně adres URL, nebo jiných odkazech se mohou změnit bez předchozího upozornění. Tento dokument používáte na vlastní riziko.

Dokument můžete používat pouze pro vaši interní potřebu. Žádná část tohoto dokumentu nesmí být publikována a šířena žádným způsobem a v žádné podobě bez výslovného svolení vydavatele.

Máte potíže?

Odinstalovali jste TES3 Morrowind Czech. V případě, že máte nějaké potíže, přečtěte si prosím následující důležité informace v tomto dokumentu.

Důležitá poznámka k rozšířením hry (pluginům) třetích stran

Z technických důvodů překlad hry není kompatibilní s žádným rozšířením hry (plugin). Stejně tak není možné pokračovat ve hraní hry z uložené pozice v angličtině. Použití jakéhokoli rozšíření hry může způsobit následující problémy:

  • chybějící postavy/předměty ve hře,
  • postavy nereagují na splnění úkolu,
  • postavy nereagují na předání předmětu,
  • vznik vícenásobných objektů ve hře (postavy, předměty).

Nedoporučujeme proto instalovat do hry jakékoli rozšíření hry. To, že se po krátkém hraní neprojeví nějaký problém neznamená, že se s problémem nemusíte setkat v pozdější fázi hry.

Doporučený postup instalace

  1. Odebrat místní obsah hry (odinstalovat).
  2. Ručně smazat složku po hře. umístění <steamlibrary>\SteamApps\common\Morrowind\
  3. Vymazat v registrech následující záznamy:
    1. V 32-bit Windows: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Morrowind
    2. V 64-bit Windows: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Bethesda Softworks\Morrowind
  4. Opět stáhnout hru skrze Steam.
  5. Nainstalovat češtinu.
  6. Spustit hru. Při dotazu stažení nastavení ze Steam Cloudu ponechat místní obsah.

Jak žádat o podporu

Pokud jste nenašli informace, které popisují váš problém, nebo řešení vašeho problému, můžete využít žádosti o podporu.

V případě, že chcete požádat o podporu k překladu hry, můžete tak učinit v projektovém portálu pro překlad hry. Součástí vašeho hlášení by měly být následující informace:

  1. Co jste dělali, například: V Balmoře jsem mluvil s Urius Septimem. Nesl jsem mu knihu od Marka Aurelia;
  2. Co se stalo, nebo nestalo dle vašeho očekávání, například: Když jsem vybral téma rozhovoru o knize, nic se nestalo, knihu si nepřevzal;
  3. Kde ve hře se daný problém stal, například: Ve městě Balmora;
  4. Jaké postavy se daný problém týká, například: Urius Septim;
  5. Vždy prosím přiložte screenshot ze hry, dokumentující daný problém;
  6. Pokud se problém týká chyby projevující se ve hře, vždy prosím přiložte uloženou pozici ze hry, abychom si mohli problém ověřit a po opravě otestovat.

V případě, že požadavek na podporu nesplňuje uvedené požadavky, vyhrazujeme si právo daný požadavek odmítnout (smazat).

Požádat o podporu (pouze anglicky).

Dokumentace

Další důležité informace týkající se vašeho problému můžete najít v dokumentaci: